Hei Kaikki Rakkaat. Läheiset, ystävät sekä Suku.

Taas on vuosi vierähtänyt. Niin se aika rientää.
On tapahtunut paljon mulle niin kuin varmaan teillekkin kaikille. Se on ymmärrettävää. Elämä on Suuri Ihme.

Näin Joulun aikaan tulee mieleen lähestyä Kaikkia Teitä Länpimin ajatuksin. Harvoin ehtii arjen pyörteissä olla yhteyksissä mitä nyt ihan parhaitten kavereitten kanssa. Mutta olette Kaikki Todella tärkeitä minulle ja sen haluan näine kuulumisineni ilmaista. =)

Vuosi alkoi talven merkeissä kuten tapana on. Seukkasin silloin Jarnon kanssa vielä mutta meillä alkoi mennä päin helvettiä. Sitten kävi ilmi että Jarnolla on toinen. Ja minäkin kärähdin vieraista. Ei siinä sitten mitään, kattilat jakoon. Muutto viikon loppuna mun lapset, Yolanda ja Yessica olivat isillään. Kanto apua sain rutkasti, kaikki Hellin Baarin tikka porukasta olivat lupautuneet auttamaan. Kyllä Ystävistä on paljon apua myös tiukassa paikassa kuten eron kohdatessa.

Helmi kuussa aloinkin deittailla vakavanman puoleisesti Akin kanssa. Aki on ihan mielettömän ihana ja käytiin talvi lomalla Sveitsissäkin Albeilla. Aki on ollut eroamassa monta vuotta mutta Akin vaimo ei päästä irti. Ei siinä mitään mutta mua rupes pikkusen närästään tos keväämmällä se asia kun vaimo tuli taas  raskaaksi. Päätin että minä Tyttö en miehiä kaipaa vaan kuljen omia teitäni. 

Touko kuun alku puolella osallistuin Ansun kanssa karaoke olympialaisiin. Tulin toiseksi. Voitin 500 Euron lahja kortin Pata ässään. Siellä onkin tullut istuttua sitten. =) Olen vähän niin kuin julkkis ;) tiedoksi tämä kaukaisenmille sukulaisille.

Heinä kuussa Tarmo alkoi osoittaa kyllästymisen merkkejä ja lähti omin päin  tango markkinoille. Mikä juntti. En mä olis sinne halunnutkaan edes. Menin sitten Jimmyn kanssa Pori Jazziin, vittu. Pitäköön tunkkinsa. Juhannus meillä oli kyllä auvoisa, oltiin Georgen mökillä, lapsetkin olivat mukana. Yolanda oppi uimaankin kun oltiin unohdettu pelastus liivit kaupunkiin.

Mitäs sitten... *muistelee* Niin Yessica meni syksyllä eskariin. Eskari ope on kehunut tyttöä kovasti, niin on extrovertti kuten äitinsä. Olen niin ylpeä jälki kasvustani. Yessicasta tulee luultavasti malli. Jimmyn kanssa on ollut vähän on-off tilanne mutta ei se paljoa haittaa. Mulla on vapauteni enkä mä haluaisi nyt sitoutuakkaan heti Georgen jälkeen. Tarmoa en laske edes eksäksi, mikä juntti. >=(

Syksy pimeni ja taudit parani. Aloitin työllisyys kurssinkin mutta jostain syystä ne poisti mut sieltä. Nyt mä olen ihan perus päivä rahalla tai mikä se on työ markkina tuki. Aivan sama.  Sitten kun joku muoti kuvaaja kunnolla keksii mut niin ei tule olemaan rahasta pulaa. Sitten alan seurustella Jone Nikulan kanssa ja teen myös jonkin verran juonto keikkaa paitsi en mene Lintsi laulaa ohjelmaan ikinä, joku taso pitää olla. Muuten otan PR duunia vastaan ja messu emännänkin töitä.

Joulua me vietetään Jimmyn äidillä jos me vielä seukataan ensi maanantaina.  Tytöt on isillä taas. Yolandan isi on  Suomessa uuden vuoden yli ja Yessican isi nyt asuu tässä aika lähellä. Meillä on ihan okei välit.
*punastuu vähän*

Jarnon lähestymis kielto jatkuu vielä toistaiseksi. Ihan hyvin tässä pärjäillään. Elämä hymyilee. Vientiä on.

Toivottavasti Teillä Kaikilla menee myös hyvin. Toivon kaikkea hyvää ja Rakkautta ja Kauniita ajatuksia jokaiselle. Tärkeintä elämässä ei ole Raha ja Menestys vaan Sisäinen kauneus. Toivottavasti me muistetaan tää kaikki myös tulevina päivinä. =)

<3 <3 <3 <3 <3
Yours
Pamela