Terve muijjat =)

ei paljon ehdi päivitteleen kun on kevät siivot päällä ja muutenkin yhtä juhlaa. Vähän lukia posteja taaas.

Uusi lukiamme Tiina kirjottaa mukavasti:

"mie olen nyt yhteensä 12 tuntia kolmena päivänä lukenu, ku viimeinki löyty tällanen tervehenkinen äitiyssivusto. Kaks plussaa aikoinaan yr itin lukea mutta jouduin sitte vaan ompeleen jotain perhanan kestovaippoja."

 

NiinPÄ!!!!!!! Parenpaa luettavaa löytyy kyllä. Mm >> täältä <<

Ilpo Irmeliä huolettaa veljensä Erska. Erska ei saa naista vaikka käy suihkussa ja kaikkee ja Ilpo Irmeli ajatteli auttaa ostamalla seuraa. 

"Niin mä kysyisin että on onko noi ok, et kandeex mun hankkia tollasta Erksalle? Siis onx noi niinqu suomesta vai mistä tuotu, ja onko laatu ylipäänsä hyvä. Ja sitten: Paljonx noi maksaa? Mä kävin sisällä mutta niitä ollut missään esillä ja emmä uskalla kysyä niiltä myyjiltä ku eihän ne kait puhu cuin ruåtsia kun sen caupan nimikin on niin hirmu hieno."

helahoito-normal.jpg

Nii mitä tähän nyt sitten sanois? =oO

Voisko Erskaa testata vaikka? Jos löytyis vaikka ihan omasta porukasta mukava tyttö tai vähän kypsenpi nainen =) Lähetäppä seuraavaksi Erskan kuva ni katellaa lisää =) <3 <3 <3 <3 <3

Postin purku vuorossa Ansu

PS: Älkää tulko mulle sanoon et turhan aikasta ottaa jouluverhot pois, otin jo =)