Terve vaan paska mutsi golleegani! No joo siis hei me ollaan alettu Waltterin kans niinku välttään kaikkee huonoo. Niinku just sokerii, rasvaa, hiili hytraatteja ja proteiniineja. Tänä vuonna me sit niinku päätettiin tehdä terveys vaikutteinen pipar kakku talo!

Tässä on käytetty talon runkona ruis näkki leipää, katto on hapan korppua, metsä koostuu ruis leivästä ja lenkki makkarasta, joka siis niinku tietty on vähä rasvaista. Toi valkoinen lumi tos on niinku rasvatonta vähä laktoosisista maito jauhetta.

Eikös vaan olekkin upea! Waltter ainakin niinku tykkäs. Mä en vaan tiedä et mihin mä niinku laitan ton piiloon. Jos mä jätän sen näkyville, ni basisti taatusti syö sen ku se niinku tulee pikku jouluista. Sillä on ollut tosi raskasta. Marras kuussa joka viikonloppu pikku joulut! Ja joka kerta aamuun asti. Mä en kyl jaksais. Mua käy se niin sääliks et mä niinku teen sille taas huomenna iltapäivällä herkku aamiaisen.

1097128.jpg

Sharlotta Äggfalck