"Heitsulivei!

Siis teil o niinku ihkut sivut! Mä aina hiekkikselki sanon ku toiset
äitit puhuu jostain marttaliitosta, et hei, kandeeks aina mennä
vaikeimman kautta?? Siis mä oon sannu tosi hyvii vinkei teiltä!
Ruokaohjeet ihan nameja ja lapsetki tyggää! Tää on ainaki triljoona
kertaa parempi ku se martta! <3

Sit kiitoksena teiän vinkeist, mä haluisin kertoo mitä mulle tänään
tapahtu. Tai et mitä mä keksin.
Ku siis mä en tyggää kerätä noit leluja ja niit o aina ihan sikana
pitkin lattioi ja sit pitäis taas siivoo ku meiän siivooja kotipalvelust
o kesälomalla. No mut mä otin meiä viritety imurin, mut se suutin osa
tippu ja mun piti sil putkel imuroida ja hei siis ihan älytöntä! Se
keräs almoust kaikki lelut!! Ihan super varsinki niihi pikkuleekoihi!
Tiettyhän ne piti sielt imurin sisältä kaivaa mut ne oli kaikki yhes
paikas. Siis tosi helppoo!
Ja boonuksena sielt imurin sisältä löyty karkkeiki. Mä laitoin ne
pakastepusseihi, ni ne menee irtarisäkeistä!! Siis iha superii!

Lovexel Penny
*halvalla saa muttei nii halval*"

-Alli-