Terve Lukia postia taas kehikseen, sitä nimittäin ON. (Kiitos siitä puppelsiinit !)

Aloitetaan Aralian lähettämästä >> vinkki sivusta << miten korjaat jos on rikki tai ei ole. 

<3 Kiitos Aralia

Ja sitten koti maahan ,

Ilpo-Irmeli kysyy hätä päissään:

"Vastatka nopeasti pliis!
Mä ajattelin niinqu leipoa sellaisen täyte cakun, kun mulla on yks hoito tulossa käymään. Ja mä ajattelin kysyä neuvoa kun täällä on paljon zellaisia "hiiva peukaloita", jotka osaa niinku ihan kaikkea. Niin nyt mä olen tehnyt sellasen takinan ja laittanut siihen jauhoja ja muuta niinku yhes kirjassa sanottiin. Mut nyt mä en ymmärrä.

Tästä pitäis saada niinku gaggu mutta ei toi nyt niin gaggulta vielä näytä. Et mitä mä teen nyt?? Siis miten se täyte saadaan tonne taiginan sisään?? tää on ihan kauhean vaikeeta. Tuubisti tulee ihan pijan tänne ja mitä se sitten ajattelee cun mun torttuni on ihan kesken. Ja miten tehdään sprej kerma vaahtoa?"

Niin että apua vaan sano emäntä tiski pöytää vasten. =oO

Postin purku ryhmä jatkaa Monopolin peluuta ja palaa asiaan taas jaksu päivänä. =)