Näinä sairaina aikoina kun on kauheesti puhuttu noista rokotuksista, niin ajattelin että on varmaan syytä ottaa esille aihe täälläkin, valta kuntamme ykkös mediassa mitä tulee perhe asioiden valistukseen ja kasvatuksellisiin seikkoihin.

Niitä sika tauti rokotteita on tarjottu nyt lehtien mukaan vaikka kelle, mutta mä en saanut vaikka pyysin. Tosin en oo varma oonko saanut jo, kun ainakin siko tauti on merkitty neuvvola korttiin mulle ja muksuille rokotetuksi. Että onko se nyt neuvvola tädin kirjoitus virhe vai miten? Varmuuden vuoksi yritin saada rokotetta, kun tuntuu että joudun noiden sikojen kanssa aina tekemisiin vaikka kuin yrittäis varautua ja suojautua taudeilta.  Mutta ei vaan annettu.

Mä sitten olen lukenut aika paljon noista vaihto ehtoisista hoito  muodoista ja ajattelin et teen itse home opaattisen lääkkeen. Tää oli kauheen helppoo ja kannattaa kyl kokeilla ihan varmuuden vuoksi. Tohon reseptiin tulee valko sipulia (se toimii kaikissa pahan karkotuksissa ja muissa lääkitsemisissä) ja sit jotain mihin tulee nopeesti kirkaa kun ei täs kauheen kauaa uskalla odottaa. Mä käytin paprikaa, koska sitä sattui olemaan ja ne tuppaa menemään niin äkkiä tosi huonoksi nykyään, ihan paskaa laatua myyvät.

Mut siis sit kaikki pannaan kuppiin jääkaappiin, vuorataan tiiviisti kelmulla tai vastaavalla tuotteella ja odotellaan kunnes näyttää olevan valmista käytettäväksi. Voitte vapaasti kopioida tätä reseptiä ja hoito muotoa, jos teilläkin on home-tuotteita ja intoa home-harrastuksiin niin kuin nyt tohon opatiaan.

 

 

Terveys terveisin Hani