1144912.jpg
Moi Paskamutsit!

Toiv. mä ehdin vielä mukaan.... Mun idea oli niinku että olis jotain kivaa
koko perheelle, ja et sekä pienet että isommat tykkäis. Tossa on siis
tollain punaviini kanisteri, jonka ympärille toi haussi on taiteiltu. Tässä
mun disainissa on hyvä puoli se et jos on iso suku tai muuten kauheest
porukkaa koolla, niin tohon taloon voi tehdä useita kerroksia. On sit
enemmän sitä piparii (ja vinkkuu tietty). Kerrostalo siis hei. Ihan tosi
urpaanii!!!  Mä tein tollasen tasakaton, ku se on helppo ja moderni kans.
Yritin laittaa talon kokoon sillain oikea oppisesti sulatetul sokeril, mut
mä vaan poltin sen keitoksen pohjaan ja tuli kauhee käry ja savu (niinku
muuten aina :( ). Mut näppäränä tyttönä sitte teippasin tuon mökin kokoon.
Musta Jouluna ei saa olla liian niuho, menee vaa fiilarit kaikilta.

Ihqut Jouluterkut Teille kaikille!!!!

T. Tina-Mariia