Nythän mä olen täällä ihan alvariinsa (mun mummi sano aina noi eiks oo aika hyvä? aattelin herättää alvarin nyt henkii).

mut se teini tuli sit koulusta ja kerto et tarvii naamiaispuvun huomiseksi. mä en tajuu miten kukaan voi järkätä mitää naamiaisii ku ei o mitää syytäkää - häh??!! mikä halloviini nyt o? vai onko?? no mut kuitenki sen verran oma toiminen toi teini oli ollu et kävi katto massa jossain kaupassa kaikki tiivi taavi puvut ja muut sellaset mut ei niitä kai sit oo ku 120kokoo? musta se on vähän eppaa eiks o? Olivat sit kaverin kaa vähän venytelleet sitä mut ei kuulemma venyny ku ratisi vaa. aika kehnoo tuotantoo :c/

No mut hei haloo mä mikää inno vaattori oo mut siinä sit askarreltiin mimmille se puku ja kattokaa!! Iha ilmetty meri kilpi konna!

Tarkkana pitää olla vaa noiden kuteiden väristä. Ekana laitettiin punanen pusero alle mut hei onks kukaa koskaa nähnyt niinku meri kilpi konnaa jolla on punaset jalat? tai jos se olis keitetty? sittenhän ne muuttuu punasix eikö :cDD? kato ihan tuli tässä nyt näin nokkela ajatus ni ei sil sit ookaan mitää välii sil paidalla. ihan punaneki käy tai sit toi vihree ja jos se on vanha kilpikonna ni sit voi kai olla vaik harmaa :cO Ja jos  haluu revitellä tai olla joku muu ku meri kilpi konna ni pitää pöllii sellane keltane pussukka sieltä kaupasta.

 

ja pipoks käy sit mikä vaan pipo joho voi värkätyä tollaset antennit. Mä tsiigasin kerran yhtä luontofilmii ja siinä kyl oli sellaset antennit.

Ja miettikää kuin kätsyy ku lähtee pois juhlista ni voi väsyneemmän kaverin lastata tohon pussiin ja lumella vaik vetää kotiin. Vähä upeeta! TAI SIT PAKATA SINNE EVÄÄT MUTSILLE KOTIIN <3 <3 <3

Mut tarkkana pitää olla et se pussin lappu on sit taaksepäin niinku sen kilpparin häntänä!!

 

Äiti-kulta