Mä oon koko aamu päivän rimpuillu kun siis jäin jumiin pukeutumis paitaan. Mä siis ostin anttilan alesta semmosen hienon Alley merkkisen pukeutumis paidan, kietaisu tyyppinen, niinku kaikki tietää mikä se on.

Niin ei jumalauta mä kun puin sitä kiireessä aamulla niin mä jäin kiinni sen sisä liepeisiin tai vittu mitä ne on pukeutumis elementtejä???? mä olin ihan hukassa ja eksyny siinä enkä päässy vittu edes irti tai vessaan tai mitään, aivan saatanallinen paniikki iski myös.

Onneks Osku tuli eskarista tos kaks tuntii sitte ja se leikkeli mut kynsi saksilla irki siitä vitun vaatteesta. Nyt on suikaleina sekin paita, kiitti vaan Alley hyvästä disaignista!!!

Sit piti viedä Osku päivystyksee koska se säikähti ekana niin hirveesti kun mä meuhusin siin eteisen lattialla sen paidan sisällä ja laps ei tunnistanu mua raukka. Osku otettii saman tien sisälle teekoohon ja kai se pääs jonneki yökylään nopean toiminnan sioituksena. Ihan jees koska mä hyper ventiloin vieläki ja saatana anttila saa kyl maksaa täst vielä, mä vien noi suikaleet ja terveys keskus maksun niille, enkö viekkin? Vai kuka täst on vastuussa??? Kuluttaja asia mies?