Me oltiin sellasella tuetulla perhe lomalla cylbe mässä. Ja cyl on taas pacco cehasta tätä suoma laisten cylby löiden tuote kehitystä. Ei ne turhaan niinq mainosta rento uttaviua perhe lomii. Siis mietticääs. niil oli tällaset kopit mihin noi vaahto sammuttimet pysty jättään talteen siksi aikaa ku ite oli pore altaassa. Se oli vähän selasta ku olis ensin syönyt paljon herne keittoa ja sitten  päästellyt kylvyssä suolisto kaasuja. Hassua! Ja sit mä tajusin cans mitä se tuceminen tällä lomalla tarkottaa. Siis kattocaas noi on niinq tuettu tolleesti pystyyn tuolla säilytys kaapissa ni eivät pääse valahtamaan istualteen ja jacsavat seistä cauemmin. Ja ilman ottokin on humioitu. Siis ihan äly makeeta. Ja sit ihan nyyteille oli sellasi suorii lokeroita johon näytti näppärästi mahtuvan koko vauvan coppa! Ja cu kaappi on lucossa ni micää pedo viili ei vie mun lasta. Tosi turvallinen jutska!

Sitä mä en tajunnu miksi siellä oli joku juomien vaihto teema viikko menossa. Kaikkialla oli lippusii ja lappusii et omia juomii ei saanu juoda. niincu 'EI OMIA JUOMIA' !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tajuuttekste????? No sit mun piti juoda kaljaa, josta mä en kauheesti pidä ja toi munakas joi sit mun sidukoita. Mut kai sillekin sit joku viisas syy oli? En vaan heti tajunnu. Olis voinu vähän avata niissä lapuissa.

Mut kiitos kaikki veron maksajat! Nyt Äiti-kulta on elämänsä vedossa <3<3<3<3<3

Äiti-kultanne gärbbänä taas